sâmbătă, 22 martie 2014

Sfaturi pentru mâine

           Mâine e duminică, lumea merge la biserică pentru a mulţumi pentru că a mai trecut peste o săptămână grea. Mda, probabil unora li se pare o tâmpenie, dar biserica mereu are braţele deschise şi te primeşte oricum eşti: bătrân, urât, frumos, gras, sărac. Religia e mica parte din univers care nu presupune ştiinţă, e domeniul în care calculele n-au sens, domeniul în care ne întâlnim cu noi înşine cel mai aproape, dar nu ştim de ce. Atunci o sclipire îţi mângâie gândul şi-ţi spune să nu cercetezi că te afunzi în necunoscut, că n-ai nevoie să ştii unele lucruri, că momentan menirea ta e să fii bun aici şi să-i faci şi pe ceilalţi să fie buni.
            Nu ştiu de ce societatea de azi vede în biserică o chestie care fură banii oamenilor. Nu te obligă nimeni să plăteşti la intrare, ca la muzeu. Nu eşti obligat să scrii acatiste, nici să cumperi lumânări. Şi ştiţi care e ideea? Nu comentează nimeni dacă dai un acatist fără să-l plăteşti.
            Nu ştiu de ce, dar uneori am tendinţa să mă simt ca într-o familie când suntem la biserică. Nu ştiu la alte biserici cum e, dar la mine la fiecare sfârşit de slujbă oamenii iau (pe lângă anafură) şi dulciuri. Da, imaginea unei familii în jurul mesei generează pace, dar n-avem cum să întindem masa acolo... aşa că fiecare aduce orice are mai bun de acasă şi acel fiecare ia de la alt fiecare şi aşa se împart zâmbete.

            Asta a fost introducerea.  Eu asta vă recomand să faceţi mâine, să mergeţi la biserică. Acum să vă zic cum a fost azi.

            Azi am fost fericită când am văzut primii pomi înfloriţi, zarzării. Nu m-am putut abţine fara să iau nişte crenguţe. De nobilă şi prinţesică ce eram, mama mi-a făcut câteva poze.

Nu-i aşa că aş fi fost adorabilă în acest cardigan dacă n-ar fi fost cu 2 mărimi mai mari? 
By the way, e un cardigan de la C&A. Acum regret că l-am cumpărat. E prea mare pentru mine,dar împreună această cămaşă cu guler Peter Pan arată acceptabil. 

PS: Numai eu am impresia că am ieşit în pozele astea de parcă m-aş fi întors de la călărit? Mda, am fost la herghelie. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu