joi, 13 martie 2014

Eşarfa cu leopard

          Sună piţiponcesc. Nu, nu sună deloc. Combinat decent, imprimeul leopard te scoate din anonimat. Eu am o singură eşarfă cu imprimeu leopard, mi-aş cumpăra multe altele, dar nu am mai găsit. E o eşarfă mare, drăguţă, mi-ar fi plăcut mai mult dacă era circulară.
          Regulile ne spun că într-o ţinută nu este acceptata decât o singură piesă cu imprimeu animal print, în general. Da,mi se pare normal. Nu poţi să combini zebra cu leopardul. Serios acum, n-aţi văzut şi voi filmuleţele alea dezgustătoare în care leopardul mănâncă zebra?

Asta e una dintre combinaţiile mele preferate. 
Pantaloni Zara, tricou Kenvelo(simplu şi frumos), cardigan Bershka, sacou C&A, eşarfa mea cu leopard, Bershka. 
PS: Pe tricou scrie " Blablablablabla LOVE MY BLOG"

XOXO, 
           Ciobsie

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu