duminică, 9 martie 2014

Cum mă îmbrac eu când plouă?

        Pentru multe dintre noi ploaia cam strică planurile. În principiu,când zic ploaie mă gândesc la umbrelă şi cizme de cauciuc. Nu ştiu de ce,dar ploaia mă face să mă îmbrac mai colorat şi să-mi pun imaginaţia la contribuţie. Uite,eu aşa m-am îmbrăcat ieri:
       
Bluză La Redoute, Pantaloni Pull&Bear, Ghtete de pe http://www.walkin-incaltaminte.ro/ , nelipsita eşarfă C&A şi o geacă pe care o ador, geaca mea verde de la TNT. Da,mi-a părut tare rău că TNT şi-au diminuat numărul de magazine din ţara noastră. Este un brand şmeky, mă caracterizează. Ciobsie brings you dynamite. 
             BTW, el este Năsturel şiii... vă pupă.





Am uitat să vă spun că sunt şi o mare fotografă,nu? :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu