vineri, 28 martie 2014

Recent

          Pot să încep cu o poză? 

Asta a fost ieri. Azi e vineri, zi de post, lungă, început de weekend, şmecherii. Da, păi ieri am mâncat şi la prânz şi seara un piept de pui pe pat de spanac şi încă îmi vine apă în gură când mă gândesc. Deci nu, nu m-am săturat de asta. 
Ieri am reuşit să fac o mare performanţă. M-am simţit cu adevărat mândră că mi-am pus fondul de ten extrem de corect şi imperfecțiunile dezgustătoare nu s-au mai văzut. Normal, un selfie mic nu strică dacă-l faci când şi cum trebuie.
Rimel uşurel, discret, totul neobservabil, o mică mască elegantă care doar îmi pune în evidenţă ce am mai frumos. 

PS: Mergea şi un duck-face. 

După câte se pare, primăvara chiar a venit şi florile au înflorit. Logic, ce era să facă. :)))







 PS: A se vedea în full-screen.


Şi azi am dat bomboane la şcoală pentru că mâine o să fie ziua mea.
Mai multe despre asta mâine, când o să am cele mai berberiţe musafire, Erika şi Soare.

XOXO, 
        Ciobsie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu