marți, 11 martie 2014

Pisici

            Pisicile sunt una dintre marile mele plăceri. Îmi plac cele grase,jucăuşe şi blănoase. De-a lungul timpului am avut multe pisici.
Angus- numele lui vine de la Angus Young, chitaristul de la AC/DC, trupa mea preferată. 

 Aici Angus era un adevărat domn elegant, un adevărat bărbat. El nu a fost niciodată gras, nici măcar plinuţ. Posibil de asta a şi murit.

 Asta e cu adevărat o poză legendară. Trebuie să ştiţi că Angus avea un talent excepţional. Avea nişte mişcări formidabile. Era o pisică pentru reclame! 


 Aici Angus devenise lime green. În vară, ca să mănânce mai mult, i-am adus pe Năsturel şi Dufus. Iniţial,Angus nu prea îi accepta. A stat ascuns în grădină câteva zile şi ne zgâria când voiam să-l atingem. Cu timpul, au devenit cei mai buni prieteni. Se jucau împreună, mâncau, Angus devenise un fel de tată pentru ei. (Mda, aveam şi nişte poze cu ei,dar se pare că le-am şters din greşeală)

 Asta este (din nefericire) ultima mea poză cu el. Slăbise mult prea rău, nu prea mânca. Mereu cred că în poza asta Angus îmi făcea cu ochiul, spunându-mi că va fi bine şi va pleca într-un loc mai bun. Cel mai mare regret al meu este că nu l-am găsit ca să pot să-l înmormântez în curte. 





  • Năsturel.E foarte prietenos, şi adoră să fie fotografiat. Nu este supărat pe kilogramele în plus şi nici n-are avea motiv, serios. 







  • Dufus. Fratele lui Năsturel nu e la fel de durduliu. E mai speriat, mai arogant şi mai sălbatic. 





“A kitten is, in the animal world, what a rosebud is in the garden.” 
― Robert Sowthey

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu