sâmbătă, 15 martie 2014

Da, genul ăla de weekend

            Păi, cred că deja ştiţi şi voi că e weekend, primăvară e oricum, partea cu soarele e opţională.  Pe lângă temele infinite pe care le am, teoria ne spune că weekendul este pentru relaxare. Da, probabil o sa ies la o apă plată că mai mult n-am voie, poate o să mănânc paste, chiar dacă n-am voie. Până la urmă... cine a zis că vara fetele trebuie să aibă talie de albinuţă? Eh, de ce să n-aibă băieţii pătrăţele vara?
            Ţinutele mele de weekend sunt de la comfy în jos.
Simplu,simplu,simplu! Geacă Kenvelo, bluză Kenvelo şi pantaloni Zara.

  În weekend sunt îngeraş... ziua.Am purtat chestia asta acum 2 săptămâni. Mi-a fost destul de frig. 
Pantaloni Pull&Bear, cardigan Bershka, hanorac C&A, pulover New Yorker, eşarfă Bershka, teneşi H&M.
Observaţi, vă rog, faptul că şi sora mea (una dintre ele) are pulover ca al meu. Adică... eu am ca al ei, dar... ştiţi, se presupune că e cadou de la ea. 
PS: Mai pe seară plănuiesc să mă îmbrac într-o rochiţă... vă povestesc mai multe la sfârşit.

XOXO,
                      Ciobsie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu