miercuri, 12 martie 2014

De azi

            De azi mă bate gândul să port balerini. Primăvara a venit,e destul de cald, e frumos. Ideea asta mi-a venit de cum m-am trezit: m-am ridicat din pat, şi am alergat spre fereastră cu gândul să fac mai multă lumină în cameră. Primăvara a venit şi din alte motive... cum ar fi: am şters desenele de Crăciun de pe geamuri ieri şi am stricat toate decoraţiunile cu brad, globuleţe şi Moşi.
            Şi acuuuum, să vă prezint balerinii mei:
  •  Ăştia sunt nişte balerini simpli, comfortabili, drăguţi, pentru balerine. Preţul mic, mă îndoiesc de calitate. Mi-au plăcut pentru că sunt nude şi alungesc piciorul, cam ăsta e avantajul încălţamintei de culoare nude



               Şi balerinii ăştia mă reprezintă. Au o formă comodă, drăguţă, destul de masculină. Când îi port mă simt ca o mică nobilă urbană. Au fost destul de rezistenţi pentru că pe ăştia îi am de anul trecut şi din câte văd prin dulap... încă sunt întregi.
Maaama, cât m-au enervat balerinii ăştia. S-au rupt foarte repede. Au fost o mare dezamăgire,dar iniţial chiar îmi plăceau. 
                        . 
Probabil cei mai regretaţi pantofi ai mei sunt ăştia. N-au fost deloc rezistenţi. Culoarea lor era absolut genială, un verde perfect pentru vară, un verde smarald. 

                      Daa....şi în concluzie nu cred că o să-mi iau azi balerini că bate vântul. :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu