sâmbătă, 15 martie 2014

Vulpiţă de weekend

            Da, ma simt ca o balerină, plutesc pe masele de aer cald ale primăverii. Azi, 15 martie, am purtat pentru prima dată în an balerini.
Dresuri negre,simple, comode; rochie ASOS; pulover simplu, negru, Orsay; eşarfă C&A; balerini H&M.

Da, azi n-am făcut un lucru: n-am ieşit în oraş... Mda, sună dramatic că... n-am avut cu cine. :P
Sper să aveţi un weekend fericit şi bucuraţi-vă cât de mult puteţi! 
În schimb,am stat acasă cu sora mea şi cu prietenul ei, asistând la micile lor certuri. Azi am descoperit o cofetărie mică, aparent banală care m-a impresionat. Trebuie să rescunosc că... am mâncat o jumătate de prăjitură cu mousse au chocolat, dar pentru asta am renunţat la porţia de  paste bologneze şi am ales pentru seară nişte piept de pui cu salată verde. Mda... şi am mâncat şi îngheţată cu caramel. Biiine, o să fac nişte genuflexiuni şi abdomene în seara asta. Chiar dacă am pus o poză cu bomboane M&M'S să ştiţi că am mâncat maxim 5. 

Have fun şi zâmbiiiiiiiţi. De ce credeţi că avem această dentiţie magnifică? Pentru a fi etalată. PS: Eu aş fi răspuns că o avem ca să ne ajute la masticaţie, ştiţi, să mâncăm mai repede. V-aţi prins,nu?


                   XOXO,
                                   Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu