luni, 10 martie 2014

Din nou




               



              Trebuie să vă spun că primăvara este una dintre preferatele mele. E anotimpul potrivit pentru mine,nici prea cald,nici prea frig,anotimpul plimbărilor lungi şi cât mai aproape de casă. Plimbările în natură sunt perfecte acum fiindcă şerpii şi celelalte bestii încă nu au ieşit,deci nu există niciun fel de pericol.
              Îmi place primăvara pentru că acum încep să apară spanacul,loboda sau urzicile. Poate pare amuzant, însă n-aş refuza niciodată un piure de urzici,spanac sau lobodă. Da,sper că deja aţi început să mă cunoaşteţi. Fac anumite lucruri şi îmi plac anumite chestii doar pentru că se leagă de mâncare. Sunt o gurmandă cu diplomă! :))
              Da,probabil aţi văzut cu toţii că acum nu mai sunt vegetariană, ci lacto-ovo-vegetariană. Ştiinţă,nu alta! Da,ce aş putea să zic. Detoxifierea s-a dovedit a fi un eşec în sensul că efectul nu a fost neapărat cel dorit. Da,partea bună este că am slăbit înca 3 kilograme şi trebuie să recunosc că îmi dispăruseră şi bubele,dar... aşa e când mă apucă. Normal,am ieşit sâmbătă la o plimbare şi nu puteam să ies aşa din casă, deci m-am dat cu fond de ten. Seara,când am ajuns acasă, mă ustura faţa şi-mi venea să mă scarpin non-stop. Un mare secret este să nu te mai dai cu fond de ten dacă ai coşuri. Parcă seamănă cu un sfat de-al mamei,nu? :))
             Serios, detoxifierea e ceva super tare şi sănătos. Abia aştept să repet experienţa, mai ales că acum am primit şi un bostan cu fructe de goji. Cred că îmi voi programa următoarea detoxifiere când verdeţurile vor fi perfect comestibile.
              Mi-am dat din nou seama ce corp inteligent avem şi ce muncă grea a depus Forţa Supremă (i-aş zice Dumnezeu,dar ştiu că mai sunt printre noi oameni care nu cred în existenţa lui) ca să construiască toate corpurile astea. E incredibil cum alimentaţia ne influenţează. Sincer, în primele trei zile mă simţeam foarte prost. Aveam un gust amar în gură (semn că ficatului meu nu-i prea plăcea), mă durea burtica mea, eram ameţită, mă simţeam slăbită, aveam uneori senzaţia că am temperatură, era horror. Mă simţeam ca picată din cer. Să nu vă mai spun de momentele când îmi era foame şi nu aveam cutiuţa cu fructe şi legume pe aproape. Mă luau ameţelile şi transpiram,iar apoi, brusc, mi se făcea frig. Abia mă ţineam pe picioare.
             Azi am mancat omletă, iaurt (0% grăsimi,dragă) şi brânză de capră (grasă şi frumoasă,dar cam puţină). Oricum, mi-am propus să fac în seara asta nişte serii de genuflexiuni... să mă dau şi eu sportivă,nu?!
             By the way, am un mesaj pentru toţi cei care cred că "Ciobi" vine de la "Chubby" :



XOXO,
                   Ciobsie 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu