duminică, 9 martie 2014

Prezentul

          În prezent viaţa mea e una normală. De o saptămână ţin o cură de detoxifiere in speranţa că tenul meu va arăta mai bine şi stafilococul care m-a terorizat mă va părăsi.
          Stilul meu vestimentar este unul special (sunt modestă,v-am zis?). Nu ştiu cum să-l definesc,dar reprezintă o combinaţie între ''comfy'' şi ''chic casual''. Îmi plac în general culorile neutre,calde,chiar pastelate,dar am momente când aleg culori închise.Culoarea mea preferată este lime green. Da,lime green este o nuanţă de verde. Ceva de genul ăsta.(culoarea din fundal)--->
           Îmi place să readuc vechile tradiţii şi să-mi împodobesc trupul cu ii vechi şi frumoase. Îmi plac brâurile populare, adică betele. Broboada bunicii poate să fie uşor aranjată deasupra oricărui mantou mai grosuţ. Mdaa... sunt complicată.
           Să vă zic despre mâncare. Păi... îmi plac toate tipurile de mâncăruri,dar prefer chestiile rafinate. Ador bucătăria mediteraneană,dar îmi place și cea asiatică,britanică și normal,românească. :P Îmi plac foietajele,dar încerc să mă feresc de ele cât pot de mult. Ador ciocolata,brânza si mojito-urile.
          Îmi place să cred că sunt o combinaţie fericită între prezent şi trecut,între ange et démon. 
          I was born to:

  •  eat
  • be wild
  • smile
  • dream.
                XOXO,
                              Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu