sâmbătă, 22 noiembrie 2014

De sezon rece

După cum aţi observat (mai mulţi sau ma puţini) blogul meu are şi mici postări practice, destul de obiective.
În seara asta răcoroasă de toamnă când dacă ieşim pe afară ne expunem unor mici pericole (e prea mult spus pericole, dar nu am găsit un cuvânt mai la îndemână) privitoare la frumuseţe, trebuie să vă zic unele lucruri pe care le-am testat pe ''propria piele''.
Ceva important este modul în care ne protejăm pielea şi corpul. Despre haine groase n-are sens să vorbesc eu (nu mă simt în măsură, nu mă lasă nici acum sufletul să las jachetele alea frumoase de toamnă călduroasă şi să mă îmbrac în geci şi paltoane).  


crema hidratantă pentru corp
ceva de avut neapărat la îndemână, mai ales dacă are şi un miros plăcut. Eu aleg creme dulci (creme dulci, LOL) pentru iarnă, dar nu mă deranjează să le port nici pe parcursul verii. Aromele dulci m-au cucerit mereu.
Lady Million e oricum parfumul meu preferat. Să am o cremă Lady Million e minune dumnezeiască. 

produse pentru faţă
aici e mult de vorbit. Dacă aveţi timp, vorbim până mâine dimineaţă. Cu faţa e mai greu. V-am zis deja, de săptămâna trecută dacă nu mă înşel, că am o iritaţie urâtă şi măricică la gură. Ei bine, de ieri, Ciobi nu mai are aşa ceva pe faţă. În o săptămână şi câteva zile nu a trecut cu cremă de gălbenele de la farmacia naturistă, fiţe din astea, dar imediat ce am primit coletul de la Lady's, m-am spălat pe faţă şi am folosit crema cu castraveţi. În 2,3 zile a trecut iritaţia. Şi detaliul care umple paharul: crema a costat mai puţin de 6 lei parcă. Cei de la Lady's au numai produse fabuloase şi ieftine. Din aceeaşi categorie face parte şi fondul de ten IMPALA. Când îl folosesc, toată lumea mă întreabă ce fond de ten am. Calitate germană, nu ne batem joc aicişa.
Bestiuţele astea două fac o echipă minunată împreună. Ambele au vitamina E, iar fondul de ten conţine şi colagen. Se mai zice şi că crema ar avea un efect depigmentator (să dea Dumnezeu :)) ).

buzele tale, două petale
buzele crăpate sunt de neiertat... şi totuşi eu am problema asta cam în fiecare iarnă, deşi am un balsam de buze în permanenţă în geantă. Îmi plac aromele dulci, exotice chiar, dar nu refuz nici aromele florale.


fie că e vorba de un luciu de buze care să ne dea un volum senzual, fie că alegem ceva fin şi delicat cu aroma preferată, avem nevoie de buze moi pentru...
fiecare ce vrea.
                                                   eu prefer săruturile.
                 update: sunt fată serioasă, nu mă mai preocupă de mult timp săruturile

                                                                                                       XOXO,
                                                                                                               Ciobsie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu