sâmbătă, 15 noiembrie 2014

D- de la detoxifiere

Fiindcă ieri a început postul Crăciunului, m-am apucat şi eu de detoxifiere. Da, sunt fată cuminte, merg pe jos, beau sucuri naturale, mănânc supe-creme, beau apă, deci... Da. E bine. Azi am făcut o singură prostie: am luat o feliuţă mică, mică, mică de plăcintă cu mere. Nu e nicio problemă, nu?
Ceva genial mi se pare următorul aspect: deşi e a doua zi de detoxifiere, nu am nicio simptomă naşpa. Deci mă simt normal, sunt eu, Ciobi. Singura chestie ciudată e că pielea nasului şi a frunţii au devenit foart, grase. Nu găsesc explicaţia, poate e doar o chestie de moment.

Ceva mai nou că aşa dă bine
Sunt foarte încântată de nişte ieftinăciuni care par interesante. Pe mine una m-au cucerit. Şi da, e vorba de nişte produse aparent banale, tâmpite şi de proastă calitate. Am o pasiune pentru chestiile ieftine şi bune. Pur şi simplu le admir. Şi când văd preţuri mici, nu mă pot abţine din a cumpăra cât mai multe. Detalii despre ce experimente o să fac eu cu mine însămi, imediat ce vine comanda. 
Fondul de ten de la ei deja m-a cucerit. Ce urmează?  

Deci de azi gata cu prostiile, cu mâncarea aia bună şi delicioasă, gata cu brânza fină, cu puiul sau vita, gata cu ouăle moi dimineaţa sau cu salatele alea bestiale cu maioneză.
Deci gata. Azi am mâncat toată ziua numai supă de legume, fulgi de porumb, puţină miere şi salată delicioasă de cartofi fierţi cu măsline negre, ceapă roşie. Mă rog. O sexoşenie din asta aşa... mai light.


Mai multe detalii mâine. Încep o săptămână greuţă.
XOXO,
                  Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu