duminică, 23 noiembrie 2014

Aproape

Mai e aproape o lună până la Crăciun şi sunt super entuziasmată. Deci sunt pregătită sufleteşte, trupeşte, in toate felurile, doar că mai trebuie să dau o tură de cumpărături.

Abia aştept ziua finală de şcoală de pe anul ăsta, când vin acasă şi am brăduţ împodobit pe hol, miros de sărbătoare în casă şi un zâmbet laaaaaaaaaaaarg cât pentru toate bucuriile din anul ce urmează să treacă. Deja am început programul cu filme şi desene animate de Crăciun, deja pregătesc ţinutele, lista de cumpărături, am idei de cadouri pentru ăia mai dragi pe care îi am. 
Chiar acum câteva zile am fost la cumpărături din alea obişnuite şi am rămas uimită de câte decoraţiuni de Crăciun erau reduse. Cu un buget de maxim 50 de lei poţi să îţi aranjezi deja casa de sărbătoare. Eu zic că e acceptabil, însă ar fi chiar perfect dacă în fiecare an am refolosi în mare parte decoraţiunile din anii trecuţi, adăugând mici noi concepţii şi idei, nişte detalii speciale şi diferite. 


Momentan asta e. Nu am avut tupeu să mă extind că mă internau ai mei la nebuni... Nu au pasiuni aşa de intense ca mine, gen hai să prelungim Crăciunul cu o lună.


De la Crăciun trecem la ceva mai cald, destul de autumnal, deşi mâine la mine în oraş se anunţă prima zăpadă şi e aproape decembrie. Deci puteţi să îmi ziceţi în faţă că sunt nebună că chiar nu mă supar. Mă resemnez, domne. Ăsta era cuvântul.
Practic aş putea spune că în interior trăiesc un Crăciun continuu, dar hainele mele încă mai au tente fine de vară sau toamnă. De... fiecare cu ce poate.

Cu acelaşi palton de Bun venit în Auchwitz, cu balerinii mei negri lăcuiţi, nişte pantaloni care mie imi plac foarte mult (şi acum că am slăbit îmi vin şi mai bine), cu un tricou destul de basic şi puloverul meu frumos şi graţios cu imprimeu baroc, m-am simţit ca o domniţă.
Putem spune că azi nu am fost autumnală, am avut o tendinţă primăvăratică, dar a trecut repede că am ajuns acasă şi m-am încălzit cu un vin fiert.


Cam atât despre prostiile din weekend-ul ăsta. Mai multe detalii în următorul. (Am aflat de la cineva că mi se pregăteşte o surpriză din aia emoţionantă, să aveţi şerveţele la îndemână că urmează poveşti lacrimogene).
                                                                                   XOXO,
                                                                                                   Ciobsie
PS: Mai e aproape o lună până la Crăciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu