marți, 8 aprilie 2014

TUESDAY

          Azi am ales ceva de primăvară, ceva delicat şi comod. Am ales un pulover simplu, un tricou cu mesaj puternic şi o eşarfă albastră care să intre în constrast (să zicem) cu feminitatea unui cardigan de culoarea piersicii.

Puloverul e destul de gros, foarte comod şi catifelat. Ori materialul lasă de dorit, ori nu prea am eu grijă de el. PS: Cred că a doua variantă. S-a scămoşat destul de repede deşi nu l-am purtat prea des... nu arăt prea bine în el şi nu e potrivit pentru iarnă.
  Cea mai interesantă chestie e că la încheietura mâinii are o bandă care accentuează subţietatea articulaţiei. E foarte interesant acest aspect.Umerii au tendinţa să fie puţin de tot bufanţi.
                             Genul ăsta de cardigan e perfect pentru cele cu mâini destul de grosuţe.          
   Tricoul. Un mare şoc. Amuzant, de copii, cu mesaj profund şi ilar. Da, mi se potriveşte. Materialul e perfect pentru vară sau primăvară.
      Pentru a completa totul şi ca să nu merg desculţă, am ales teneşii mei de la H&M. Nude, simpli, cu un material uşor lucios. Ştii, tre' să te joci cu texturile.
A ieşit ceva comod, pentru şcoală, nu prea interesant, destul de simplu şi banal, uşor neobservabil. Cromatic vorbind e perfect, totul e armonios, stilul şi valoarea nu lipsesc.
Asta vreau pentru şcoală: neutru. Mi-am permis destul de mult să port un pulover roz-piersică. Teoretic la şcoală se poartă alb,negru şi albastru. TEORETIC.
PS: Să nu vă aşteptaţi la ţinute prea speciale săptămâna asta. Sunt nişte outfit-uri de şcoală, de copil cuminte şi serios


XOXO,
         Ciobsie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu