miercuri, 2 aprilie 2014

Bilanţ

          PS: Scuze că n-am mai postat, dar chiar n-am mai avut timp. Test la religie, română, chimie, fizică şi apooooi, geografie, cea mai tâmpită chestie.
       Am început săptămâna în forţă, cu multe resturi de mâncare de la ziua mea. Încă mai avem torturi, pizza sau dulciuri. Am încercat din răsputeri să nu mănânc mult. PS: Ştiam că la final toată mâncarea va fi a mea. N-am băut deloc sucuri acidulate, ştii tu, pisi, doar apă plată cu lămâie. :))
          De ziua mea m-am îmbrăcat ca un copil mai şmeky al gârlei, un fel de cel mai valoros puradel al uliţei. Logic, pentru o plimbare în pădure nu puteam să-mi iau rochie de mireasă.
       
Un tricou lime green, cu o mare încărcătură emoţională. * Pfff, pe naiba. * 
PS: Dufus vă pupă bălos. 
           Totul a început de sâmbătă. Am primit un cadou de la o persoană necunoscută, adică mama prietenului surorii mele. Da, încurcată treabă. Ideea este că nu m-a văzut niciodată şi totuşi toate hainele pe care mi le-a cumpărat îmi vin chiar bine.
           PS: Legătura de suflet. O cheamă Ariadna. 
           E fix genul ăla de femeie pe care o vreau  ca soacră pentru sora mea. :))) Face prăjituri, pare amabilă, îi plac florile şi e tare darnică.
           Am avut 2 torturi: unul de la dânsa şi unul de la cofetăria aia super tare de care vă spuneam. Delicioase ambele. Păcat că berberiţa Soare n-a mai putut să mai stea pentru că a mâncat prea mult. De, aşa e când dormi la mine: mai o ciocolată, mai ceva greţos, mai ceva super dulce, leşinuri mortale. 



             Lalelele de la soră mea (una dintre ele) sunt foarte frumix. Miros perfect și le-aș mânca: miros a primăvară, a ziua mea, a dimineață în grădină, a Paşte. Încă sunt proaspete, se vede că au fost date din inimă. 

               Vă mulţumesc pentru tot şi sper să mă scuzaţi că nu am mai scris de 2 zile. Vi se pregăteşte ceva super tare săptămâna viitoare. Probabil o să fac o chestie gen 7 zile, 7 ţinute diferite. 
                                                      
                                                       XOXO,
                                                                       Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu