duminică, 13 aprilie 2014

13

          Mda, azi e ziua mea de nume. Am un nume tâmp, mult prea matur pentru mine.
             Pot să las #şmechereala ? Hai să trecem la poze.


M-am îmbrăcat mai elegant şi mai tradiţional în prima parte a zilei. Pentru biserică am ales o bluză neagră, simplă, nişte pantaloni negri şi pantofii roşii... ăia cu lalea imperială. Toată atenţia a fost îndreptată către o magnifică vestă românească. Da, asta merită toate privirile. 
Am primit flori.

Pentru seară am ales o cămaşă comodă, de vară, de mare, de vacanţă. Ca să nu fie prea frig, am mai luat pe mine o bluziţă drăguţă din bumbac organic. Apoi am asezonat totul cu o eşarfă căpşunată.
Da, am îngheţat. :))

Vezi, asta e faţa mea senzuală. Vezi, am buze senzuale, dar mă strică corpul. 
SCUZAŢI CACOFONIA. 


A fost o zi super tare. Am resimţit atmosfera aia de calm, de linişte, de relax, mâine n-ai şcoală. Mulţumesc mult pentru urări, pentru cadouri. 

XOXO,
                      Ciobsie



Un comentariu:

  1. Wowww, ne uimesti de fiecare data. Bravo. Arati super in hainele traditionale. Maria Dinescu

    RăspundețiȘtergere