vineri, 25 aprilie 2014

Împăcare. Da?




            În primul rând, scuze pentru că n-am mai scris nimic, n-am mai dat niciun semn de viaţă, am fost doar eu cu mâncarea, cu şcoala, cu ploaia, cu primăvara asta pe care o simt târzie, deşi mai e mai mult de o lună de trecut. 


         Bine, revind la treaba noastră... n-am mai făcut nimic important. Acasă şi la şcoală. M-am săturat de tâmpenia asta de ploaie, am chef de soare, de ieşit mai pe la apus, cu lumină portocalie, relaxantă.
             După sărbători nu am alte activităţi. Mi-e greu să mă reobişnuiesc (nu ştiu daca am fost obişnuită vreodată) cu trezitul la 9 dimineaţa, cu fondul de ten pe faţă 7 ore. Aş bea numai limonadă, aş vrea mentă, aş vrea relaxare totală. Nu ştiu de ce, dar de o săptămână sunt încontinuu *in the mood for Lana Del Rey*.

           <------------ Sincer? Ideea era să remarcaţi şi voi cât de plină mă simt. De faţă nu mai zic... parcă am încă 3 hălci de carne pe obraji.
PS: Sunt tare mândră de noul meu inel cu hashtag. #vtm

            Da, mă gândesc serios să mai îmi iau nişte cizme de cauciuc. Hai să ne luăm toţi găleţi, cizme de cauciuc şi câte un pai în gură şi să ne retragem la ţară. Păi nu? 




















        
    
                     Bine, hai să facem puţin sport acum. Da? 
          Hai să aruncăm puţin cu privirea până în grădină. Da?

Mirosul ăsta de liliac mă face să mă culc în grădină. Nu-mi daţi idei.

Încă mai avem zambile. 


                                     DRAMĂ TOTALĂ cu laleaua asta roşie. 
                          Numai când mă uit la ea îmi vine să plâng. *lacrimă* :))
               

Deci... serios acum. Îmi pare rău că n-am mai scris nimic că ştiu că unii dintre voi chiar mă urmăriţi şi vă mulţumesc mult pentru asta. Urmează o săptămână uşoară pentru mine... deci poate o să postez mai des.
                 
                                                                                XOXO,
                                                                                                 Ciobsie

                                                              

                                                                                                Scuze pentru postarea goală de mai devreme. Aşa e cu tehnologia. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu