duminică, 21 decembrie 2014

Asa se poarta

De la îmbulzeala din magazine pe la rafturile cu haine şi accesorii de Crăciun până la fiecare dulăpior basic, roşul e peste tot. 
Cică se poartă cu tematică. 


Vă dau eu azi idei de haine pe care să le cumpăraţi care pot fi purtate atât în perioada asta, cât şi în cea mai a naibii zi din vară. Garantez.
Începem cu o bluză cu buline, roşie, dar nu foarte. La o lumină mai aşa arată destul de portocalie. E cumpărată de la La Redoute de pe vremea când eram obsedată de buline (şi aş vreau eu să adaug aici repede că chiar eram o bulină. HĂHĂHĂHĂĂH, se deduce că acum nu mai sunt.) 
 M-am simţit tare aerodinamică. 
 Împieliţată, îmbulinată, cu şarpe pe pantofi, dar bună răăăăăăăăău pe interior. Cu sacoul ăla aşa... de boşii, care se simt, lucrează elegant, o ard la sacou, cu buzunare goale care au şi fermoar, haurite, normal. 
 Deci asta a fost ţinuta cea mai bună pentru ultima zi de şcoală din 2014, long live 2014, anul ăsta bestial care m-a învăţat că viaţa trebuie trăită. Bă,cum sună. 
Am cam deviat de la subiect, ştiu. Şi cu toate astea, am devenit subiectivă. Măi, măi, măi, am scris ultima propoziţie în ideea că ''subiectiv'' e derivat de la ''subiect''. Deci sper că mă înţelegeţi.
Revenind, vreau să vă zic că bluza asta îmi vine bine, mai ales după ce am mai şi slăbit puţin. 



Ceva la fel de uşor de modelat sunt pantofii şi balerinii roşii, practic tot ce ţine de încălţămintea de culoare roşie. Pe lângă faptul că aşa ceva te scoate sigur din anonimat (în sensul bun, dacă dă Dumnezeu să fii o fiinţă echilibrată şi să n-o dai spre vulga), îi poţi integra şi în ţinute de fetiţe cuminţi gen nu ştiu... Scufiţa Roşie?
Eu nu ştiu aşa de bine că eu am pantofii ăia de ducesă. Momentan asta e singura mea încălţăminte roşie, dar nişte stiletto roşii cu o rochie drăguţă, poate mai monocromă, poate chiar cu un imprimeu mai modernist, ar arăta bine rău de tot. Sau nişte balerini roşii simpli, purtaţi cu un cardigan călduros, cu buline, pe o stradă din nu ştiu ce zonă mai urbană a Parisului. Mmm, hai că vă place.
Balerinii de ducesă i-am avut de rezervă la revelionul de anul trecut în caz că mă dor picioarele de la pantofii cu toc. Aceiaşi balerini îi port vara când vreau să mă simt french. Mie chiar îmi plac. Sunt genul de pantofi speciali, pe care sunt sigură că nu orice fată are curaj să îi poarte, genul de pantofiori ascunşi într-o cutie dintr-un dulăpior vechi, pe care îl deschizi fix când te reîntorci la tine, aia din copilărie, care voia să devină prinţesă şi să aibă castel.




Ceva frumos este şi puloverul roşu, cardigan, cum zic occidentalii. Cu un tricou neutru, nişte blugi albaştri, strâmţi, poate şi nişte teneşi, o eşarfă potrivită, un păr prins mai neglijent, eşti bună de pus în Vogue.
Aşa ceva e mereu comfortabil şi frumos. În combinaţii french, eşti o romantică, într-o ţinută mai de stradă, gen ca sa nu pleci în pijama ţi-ai aruncat repede nişte haine pe tine, eşti o gagică din aia ca în filme, care după nopţi de distracţie merge la magazinul din colţ să îşi ia o sana şi covrigi.
Bă, ce le am cu textele în seara asta. Parcă nu sunt eu. 


Cam atât pentru azi. Să vă ţineţi bine. Mâine vă povestesc despre distracţie, prieteni şi un început de faţă ridată de la zâmbete largi. Se numesc riduri de expresie, pisi.
                                                     XOXO,
                                                                             Ciobsie 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu