sâmbătă, 21 martie 2015

Voila

Am trecut peste încă o săptămână grea şi obositoare cu aceeaşi poziţie de 
Queen Bee


Viaţa mea devine din ce în ce mai completă. (Încep să mă întreb dacă e normal să zic asta imediat după ce mi-am găsit două perechi de blugi care să îmi vină bine în aceeaşi zi). Poate zic asta fiindcă pur şi simplu am şi eu motivele mele, poate fiindcă am luat vreo notă mare, poate fiindcă am început să mănânc mai sănătos, poate fiindcă am mai mulţi băieţi pe lista de viitoare cuceriri. 
Ideea e să nu fie prea mulţi că nu ştiu cum să-i mai gestionez. 
Dar ideea e că...
Nu a mai apărut nicio altă noutate (în afară de blugii noi, desigur). Pe lângă faptul că în fiecare dimineaţă când merg singură la şcoală zici că sunt Wild Runner, am o viaţă tare sedentară. Am eu planuri de sport, de alergare, de detoxifiere, dar poate pe mai târziu. Momentan am treabă cu o chestie mai apetisantă (una singură, ca să nu ziceţi că sunt dublicitară) cum ar fi somnul. Am descoperit eu însămi, nu a fost nevoie de cercetătorii britanici: îmi place să dorm.
(sfat: nu citiţi printre rânduri- dacă o să citiţi doar chestiile scrise cu font mare, mi-e teama că trimiteţi echipa de tipi cu muşchi care să mă lege şi să mă ducă la nr. 9).
La modul cel mai serios acum...
Am o viaţă banală. Soarta nu m-a mai surprins aşa de mult. Sau poate nu am avut eu timp să fac controlul ca să verific ultimele surprize. Nu e nicio problemă, vine ziua mea şi sper că o să fiu măcar puţin surprinsă. Ar mai fi o chestie. Pot să mă surprind singură.
PS: Luna asta, blogul meu a făcut un an de existenţă. Sper că încă mai citiţi şi încă mai urmăriţi banalităţile pe care le scriu eu. Totuşi, constat că m-am schimbat mult faţă de anul trecut (despre capitolul schimbări, într-o postare viitoare). Totuşi, sfatul meu rămâne neschimbat:
Dream big.
~
Evadarea de vinerea trecută. Cea mai mândră dintre tipele mândre: am poză cu Mişu.

                                                                                                           XOXO, 
                                                                                                                                Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu