duminică, 1 martie 2015

1st

Primăvara aduce multe schimbări. În bine, în rău, nu contează. Cert e că trebuie să ne schimbăm urgent de hainele de iarnă şi să punem pe noi ceva mai subţire -asta ca să vă daţi şi voi seama cât de deep sunt uneori.

Fix asta am făcut eu şi simt nevoia să mă laud. Vineri am fost o bestie împieliţată, rea din fire, dar roz pe interior. Entuziasmul a început când am primit o floare, ceva care a trezit bestia din mine, ceva care mi-a zis lasă răutatea, fă-te bună că salut eşti deja.

Ideea este că ne stă bine zâmbind indiferent de ce sau câţi dinţi avem. Trebuie să facem ce simţim. Şi dacă nu suntem siguri,asta este. Nu e o problemă aşa uriaşă. La un moment dat o să ne vină o idee.

Purtaţi mărţişor, bucuraţi-vă de fiecare rază de soare, evadaţi din voi înşivă şi vegetaţi, atingeţi o stare nouă, meditativă, mai bună şi mai corectă. Zâmbiţi, plângeţi, trăiţi, respiraţi fiecare aromă de floare virgină, fiecare strop de prospeţime aruncată de sus peste noi, pe capetele noastre aplecate şi triste. Avem nevoie de renaştere, de un upgrade, de acel quelque chose nouveau, inexplicabil, un pretext pentru o schimbare în bine, radicală dacă e cazul. 

BE
YOUNG
WILD
AND
FREE.
în limitele bunului simţ



More about this f#!¤ing excitement, tomorrow.
                                                                                                       XOXO,
                                                                                                                         Ciobsie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu