sâmbătă, 24 ianuarie 2015

stati acasa

Ăsta se anunţă să fie un weekend plictisitor. Aşa am auzit eu. Plouă, am o stare de somn si aş bea ceai.
V-am zis de noul moft? Nu mai beau ceai că mi se îngălbenesc dinţii, dragă. Am descoperit eu că cel mai important e zâmbetul: trebuie să fie al naibii de alb, strălucitor şi larg. Face bine.
La sănătate.


Probabil cea mai comună activitate de weekend e spălatul. Când mă apucă, aş spăla şi cea mai murdară haină. Din categoria asta face parte şi datul cu aspiratorul. Aceeaşi tehnică: căşti în urechi, o fundiţă pe cap ca să nu îmi intre părul în ochi, faţă, spate, faţă, spate. La final dăm cu spray de cameră şi gata. Am făcut curăţenie.
Ceva important de care am scăpat săptămâna asta a fost bradul de Crăciun şi ghirlandele de pe scări. E un început... Surpriza cea mai mare e că nu eu le-am strâns. A fost atât de simplu, mai simplu decât credeam: le-am găsit într-o cutie de carton. Eu a trebuit doar să le duc în debara. E ceva...


Urmează din nou să port tricoul special, deşi momentan sunt într-o stare deplorabilă. Se anunţă chestii mai bune săptămâna viitoare. Deci cică ar fi de bine... 
Până atunci o să rămân în pijamalele mele, în hanoracul meu, cu părul gras. Măi, mai merge o zi. Fac mâine seară baie. Atâta timp cât n-am păduchi, e perfect. Nu vreau mai mult.
 
Mai e puţin până la următoarea vacanţă. Probabil ăsta e printre singurele aspecte care mă mai fac fericită. A, şi mai e ceva. Nişte colete cu haine, câteva cupe de îngheţată şi promisiuni că mă scoate lumea în oraş.
ce am fost şi ce-am ajuns...
cam atât cu auto-ironia. 
trecem la ceva mai diferit


Un plan bine întemeiat pentru ceea ce urmează e să mă reapuc de detoxifiere. Am găsit nişte pungi cu fructe congelate de care uitasem. M-am îngrăşat un kilogram, intru în depresie.
                                                                                                       PA!
                                                                                                              XOXO,
                                                                                                              Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu