sâmbătă, 3 ianuarie 2015

III

E a treia zi din 2015 şi aproape mi-am reintrat în ritm. Distracţii, dulceţuri de melodii, teme şi vânt.
E bine că a venit vântul ca să ne dea decoraţiunile jos. Nu mai avem nevoie de ele- mie una mai mult îmi fac rău: îmi amintesc că a trecut Crăciunul-.


Spusesem eu în ultima zi a lui 2014, mai simandicos ca niciodată, că e foarte important să ne alegem cum trebuie hainele din noaptea dintre ani, s-ar putea să fie cheia succesului nostru şi atunci când le purtăm să ne simţim ca nişte bucăţi de mătăsică albă care se zbat uşor sub un vânt primăvăratic.
Eu am ales ceva care să bată. Să bată la ochi în sensul bun. Păcat că am stat acasă şi nu am fost admirată de aşa mulţi, dar vă arăt vouă, cu trei zile mai târziu.
Cei din urmă vor fi cei dintâi.



 Am ales o fustă neagră, în cloş, dintr-un material destul de lucios. Ca să nu îngheţ de frig am purtat nişte dresuri negre, mate. M-am încălţat cu balerinii mei negri, lăcuiţi.
Am purtat o bluză verde mentă care să îmi accentueze ''formele'', dragă.
Ca să moară duşmanii, mi-am pus un colier cu petre swarovosky de la H&M. Mai mult nu-mi permit :)))
Piesa de rezistenţă a fost rujul violet care s-a dovedit a fi rezistent. CiCĂ CAlitatea Avon.


OK. Trecem la prezenturi.
E prima sâmbătă din an şi trebuie petrecută cum trebuie. Nu degeaba s-a inventat vodka. Dacă era vară, puteam spune că presimt un nou început cu răsărit de soare la 6 dimineaţa, dar soarele răsare acum pe la 7 şi ceva. Nu am şanse să-l văd proaspăt.

HAVE FUN şi profitaţi de ultimele zile de vacanţă, elevi, studenţi şi poate profesori!
                                          XOXO,
                                                           Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu