sâmbătă, 18 octombrie 2014

Black and yellow

Nu mă fac albină, dar cu toamna asta pe afară n-am alte idei în ceea ce priveşte cromatica.


Să zicem că îmi place mult ce e afară, mai ales când nu plouă şi e călduţ. Ieri am mers la şcoală în balerini, o chestie care mi s-a părut tare. Mă rog, vreau neapărat să specific că acum am o durere groaznică în gât, dar asta e partea a doua.
După cum zice şi titlul, eu văd acum doar verde şi galben. Am putea spune că am combinat galbenul cu negrul fiindcă ăia mai fără imaginaţie zic că negrul merge cu orice. În realitate am făcut combinaţia asta fiindcă am vrut să scot mult mai bine în evidenţă puloverul galben. A ieşit mai bine decât credeam. Şi cum detaliile fac diferenţa, mi-am permis să renunţ la cercei sau inele şi mi-am legat de gât un colier (practic unicul meu colier numit pe româneşte lanţ- n-am suficient curaj să cumpăr altul :))). Mesajul de pe tricoul meu e unul super special, unul pe care l-aş scrie pe toţi pereţii când o să mă internaţi voi la nebuni.

                        Sună suficient de penibil dacă vă zic că tricoul ăsta e de la un fost... ? :)))
Gloss-ul ăsta de buze mi-a plăcut mult. L-am luat de la H&M şi nu ştiu ce aromă ar trebui să aibă, dar mie îmi miroase a ciocolată. E fix picătura aia discretă care umple paharul şi care îmi pune buzele în evidenţă.
Din pantofi nu se vede prea mult. Sunt nişte espadrile cu talpă cauciucată, albă, şi imprimeu de piele de şarpe. Mie imi plac foarte mult. Ideea de blugi negri, skinny de preferat, şi pantofi sau ghete sau orice mai închis (ca formă) de culoare neagră alungeşte picioarele şi bineînţeles, le subţiază.


Despre restul prostiilor din săptămâna ce tocmai a trecut, mâine.
XOXO,
                    Ciobsie






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu