marți, 2 septembrie 2014

Păi se putea...

Normal, nu degeaba e toamnă, domne. Am început sezonul rece cum trebuie: cu o răceală.



De la muntele ăla, vă zic eu. Am o durere de spate groaznică, mă doare ceafa, mă doare în gât, mă dor toate. Cad din picioare şi mai mult nu. Noroc cu dulciurile ăstea că eram moartă de mult timp. 
Mie dacă nu mi-e greaţă, atunci mi-e rău.

Cheeerrrrrssss, un cocktail nu se refuză niciodată. E toamnă, sărbătorim că a trecut vara, nu? 
Dacă aveţi chef de o muzică mai văratică, luaţi link de aici.

Nu mai contează, lăsaţi vodka (apropo, am descoperit o nouă combinaţie deicioasă ----> ceai de muşeţel cu vodkă), lăsaţi cocktail-urile pentru vara viitoare. Luaţi o pastilă, băgaţi o apă cu lămâie, o linguriţă de miere, ia hanoracul şi stai aşa. 
Am realizat că într-un fel parcă aştept să înceapă şcoala. Dacă vă zic de ce mă credeţi frivolă şi nu vreau, dar totuşi vă zic... Că eu sunt fată bună.

Vreau să înceapă şcoala ca să probez noile chestii cumpărate. Mi-am luat un sacou nou, nişte bluze noi şi albe pentru ăia care mă vor elevă şi multe alte hăini. Să nu mai zic de faptul că abia aştept să se facă frig ca să port noua mea jachetă parka. Nu ştiţi ce e asta, nu? Buuuun, înainte s-o vedeţi pe mine, aruncaţi ambii ochi aici.


Ia gata cu feşănu', eu sunt bolnavă, slăbită, înfrigurată, pfff.


             Pe patul de moarte. Marica asculta muzică. MSK, Marica pentru că ai stat cu mine. Mi-am adunat eu toate puterile mele şi am plecat după un kilogram de lămâi... şi după prăjituri, pastile, mâncare de pisici şi cel mai important: hârtie igienică. 
                                                       E GREU SĂ FII SINGURĂ ACASĂ.


Pastilele astea de supt (ca să citez cam toate persoanele din lume) sunt foarte bune. Sunt produse de Dacia Plant mi se pare şi pe lângă faptul că au un gust bun, calmează repede durerea în gât. Am o singură chestie se subliniat: sunt mai bune cele mentolate decât cele cu lămâie. 
Daaaa, menta face diferenţa.


Hai, gata cu ăstea, fără caterincă, fără râs, moment de seriozitate vreau. Vă promit o postare cu cele mai frumoase momente din vacanţa asta. Fiţi pe fazăăăăă. 


Hai, zâmbiţi, râdeţi, fiţi fericiţi, trăiţi frumos, mâncaţi cum trebuie, spălaţi-vă pe dinţi şi dacă ieşiţi seara prin oraş luaţi un pulover pe voi. Şi apropo, vremea de balerini seara a cam trecut, băgaţi teneşii în picioare şi luaţi şi ciorapi. Nu vreau să răciţi.





Pupici, îmbrăţişări şi un zâmbet larg. 
XOXO, 
                  Ciobsie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu