sâmbătă, 6 septembrie 2014

Cu toamna

Da... ce pot să zic. Cred că stăm toţi resemnaţi în case şi avem priviri pierdute, avem pupile dilatate, avem buzele adâncite şi uscate, ne pierdem privirea într-un colţ şi aşteptăm să treacă timpul.


Vai, Doamne, cum sună. Nu, clar, nu. Nu ne-am isterizat noi aşa, totuşi, avem motive să aşteptăm să rezâmbim. Există frunze, pulovere groase, ghete, eşarfe, mmmmm... Toamna are atâtea chestii tari, n-are sens să dezvoltăm drame existenţiale. Până la urmă trebuie să avem răbdare. La fel cum spunea chiar la slujba de ieri duhovnicul meu, răbdarea e cea mai importantă însuşire a unui om


Bă, nu ştiu eu cum e cu răbdarea asta, dar eu niciodată nu am putut să zic că am răbdare. Eu mereu grăbesc lucrurile. Mă rog, le proiectez cumva în capul meu şi fac tot posibilul să devină materiale.


De ce sunt eu azi aşa de inteligentă? Am şi eu un moment de inteligenţă şi normal, trebuia să mai scriu ceva pe blog. Aveam de gând să vă povestesc despre câte roşii am tăiat eu pentru salatele de iarnă sau despre menta, busuiocul şi cimbrul pe care le-am cules ca se păstrăm. Naaah, nu ştiam nici eu că o să o dau aşa filozofic, ce să fac. Aşa mi-a venit. 
Am zis mai sus de haine groase şi din ăstea. 
Daa, dacă sunteţi mai suple... nu ca altele (nu dau nume---------->Ariana) ia uitaţi aici ce chestii frumoase.





 sursa: fashiolista.com

















Cu nişte blugi frumoşi, nişte ghete mai comode şi nişte inele sau după caz nişte cercei mai masivi sau chiar un colier, aţi forma cea mai şmecheră ţinută.
Asta e o toamnă tânără, mai are şi ea un ruj, mai o agrafă aurie în păr, ceva, ceva. Să nu ne plângem că nu sunt culori prin jur. Da? 































Cam astea sunt detaliile. Chestiile mari se văd şi se simt. Merele sunt delicioase în perioada asta. Afine, chiar şi zmeura de a doua recoltă e prin grădini. Să nu mai spunem de căpşuni. Deşi nu sunt roşii, sunt mai dulci ca niciodată şi sunt aromate. 


Mulţumesc că aţi mai aruncat o privire pe aici, că aţi mai citit câte ceva. 
Have fun, be wild şi
SMILE.
                                                                            XOXO,
                                                                                                 Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu