duminică, 10 august 2014

Spun adevărul doar o dată la 30 de zile

         Ştiţi melodia,nu? Am doar de zis că trec printr-o perioadă ok, că zâmbesc, că râd, că mi se duce fondul de ten de pe faţă, dar continui să îmi arăt dinţii strâmbi şi să inspir fericire. 

Pe lângă faptul că sunt fabulos de fericită pentru că mâine la 9 dimineaţa o să fiu în Bruxelles, ştiu sigur că am acasă oameni care mă aşteaptă. Am prieteni buni şi acum mi-am dat seama că Cineva de Sus mă iubeşte. Ştiu că există o forţă care le aranjează pe toate, care mă ajută să trec prin orice. 



Vestimentar, n-am mare lucru de zis. Am dezvoltat o mare plăcere pentru lanţuri şi tot felul de inele. Accesoriile par să fie una dintre obsesiile mele de moment.
Simţiţi-vă bine, e tot ce contează. Aveţi încredere în Dumnezeu şi în voi, tot ce e rău trece, vă asigur eu.


XOXO,
                 Ciobsie








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu