miercuri, 13 august 2014

Mons

    Se pare că în final am ajuns unde trebuie. După aproape 3 ore de zbor, am aterizat în Bruxelles. Era super frig și bătea vântul.









Am avut multe tentative de cumpărat câte ceva. Sunt destul de multe reduceri, dar au rămas numai haine de mărimi mari. În orice caz, la cat e de frig... n-aș mai cumpăra nimic de vară. Am găsit niște balerini negri, un luciu de buze drăguț, un pulover roșu perfect perfect pentru zilele innorate și o eșarfă.






Vestimentar vorbind *ce artistic sună* m-am îmbrăcat mai gros, e al naibii de frig aici. Ieri ne-a prins ploaia prin Grand Place și alergând spre  casă, ne-am oprit sub streașina unei boulangerie ca să ne mai uscăm și să ne tragem sufletul.

Fix de asta îmi era mie dor, de răcoare.



XOXO, 
        Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu