sâmbătă, 30 august 2014

Chestii de weekend, de ultimul weekend din vară chiar

         Msk Marica şi Mama Muntean pentru poze. Urmează numai chestii şocante. Luaţi copiii din faţa ecranului.


Deci... da. 

 Ce faţă de divă am, bă. Zici că sunt ciobana muntelui. Lipsesc din peisaj nişte oi. Deeeh, erau şi ele la pedichiură, păi nu?
 La oamenii ăştia la munte, după ce am urcat mult am descoperit că mai avem mai mult de urcat.
Deci... Da.


Sunt un animal, ştiu. 

De asta ce mai ziceţi, ă? 

Vreau să vă zic un singur lucru: vara o să se termine peste o zi. Ca un jurnal suprimat în 3,4 rânduri, vreau să ştiţi că anul ăsta am murit de frig. Deci nu am putut să zic în vara asta că mor de cald, că transpir rău, că n-am aer de respirat. Nu credeam vreodată că o să stau cu ciorapi, hanorac şi pantaloni lungi în casă în luna august. 

Ce să zic, îmi pare rău că trece vara şi n-am cam făcut nimic productiv, blog-ul l-am cam părăsit, n-am postat suficient de mult şi n-am atins ce-mi doream, n-am avut mulţi cititori, dar pe cei pe care îi am şi sunt constanţi îi salut şi îi pup.

Mulţumesc că sunteţi aici şi că citiţi toate prostiile mele, că îmi iertaţi greşelile, că vă uitaţi la poze, că râdeţi cum trebuie. Dacă voi râdeţi înseamnă că-mi iese treaba.
XOXO, 
                Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu