marți, 8 iulie 2014

SUMMER

           Pot spune că în final e vară. Da, acum e cald, nu prea a mai plouat, pleacă lumea la mare şi apoi vine. Logic... că doar nu rămâne acolo. 


În legătură cu această scurtă prezentare a succesiunii logice a evenimentului, vă recomand să ascultaţi o piesă absolut de sezon. http://www.youtube.com/watch?v=Yiyd-jGlpLs
Alegeţi haine lejere, deschise la culoare, iar seara puneţi o jachetuţă drăguţă. Daţi o tură de cumpărături că acum sunt şi reduceri. Luaţi ce prindeţi, faceţi cadouri, cumpăraaaaaaaţi. 
Eu una am dezvoltat o pasiune pentru culorile pastelate. Mda, m-am făcut copil mai cuminte. O să vă arăt mai târziu achiziţiile mele şoc. Mă rog, încă nu mi-am intrat în ritm. Mai e mult până atunci. 
Acum sunt tare hotărâtă să merg la piscină. Trebuie să-mi iau  un costum de baie bestial şi cremă cu proctecţie mare. Da. 
*Salvaţi animalele!!! Am înnebuniiiiiittttt!*

Mă, eu dacă am mâncare, o prietenă bună prin apropiere, puţin wi-fi şi nişte băieţi drăguţi care să mă ţină de vorbă, vara e perfectă. Nici nu cer mult, bestiilor care sunteţi bestii.
O să postez şi eu mai des, mai şmechereşte, o să scriu mai mult, din ăstea aşa.


PS: Mulţumesc că încă citiţi ce scriu eu.

                                                                                    XOXO, 
                                                                                             Ciobsie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu