luni, 28 iulie 2014

Planuri

     
Acum pot să spun clar că a venit vara. E foarte cald, transpirant chiar. Se anunţă cod nu ştiu cum de ploaie, inundaţii, din ăstea aşa.


Nu ştiu ce să vă zic. Aştept cu nerăbdare să merg în Belgia. Abia aştept să resimt mirosul de umezeală, de baghete proaspete de la boulangerie şi să mă plimb pe străzile pavate, mici şi înguste care duc fix în acelaşi loc. Am chef să mai ascult muzicanţi stradali şi să intru în magazine înghesuite unde să fiu salutată cu ''Bonjour''. 
Mons





Atomium
Bruxelles



Belgia e cu siguranţă una dintre ţările mele preferate. Bruges e cel mai frumos oraş pe care l-am vizitat vreodată. Şi nu, nu spun asta datorită mâncării. Mâncarea e bună şi ea. Se merge pe ideea simplă: cartofi prăjiţi (frites, mă rog), waffles şi melci. Melcii sunt groaznici, mie nu-mi plac deloc. În schimb, când vine vorba de ciocolaterii... Mhhhhhhhh, ridicăm sprânceana. Dulciurile, în general, sunt bestiale. De ciocolată nu mai zic... 
Singura problemă în acest oraş de poveste e faptul că se vorbeşte o limbă ciudată şi bineînţeles, ca în orice orăşel chic, magazinele se închid pe la ora 18. Ţin minte că anul trecut intrasem într-un H&M doar să mă uit aşa... fugitiv şi a venit o tipă la mine, a zis nişte chestii încurcate şi mi-am dat seama că trebuie să plec. Am zis şi eu ''Au revoir'' sau ''Auf Wiedersehen'', chiar nu mai reţin şi am zâmbit simandicos.


Anul ăsa am în plan să merg în Amsterdam. Sună bine, nu? 
Cam atât pentru azi. 


XOXO,
          Ciobsie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu