marți, 22 iulie 2014

Marţi- 22

          Bună din nou. Se pare că n-aţi scăpat de mine. Sunt tot aici. Nu prea ştiu ce să zic, oricum nu interesează pe nimeni mare lucru. Zic şi eu despre o mică pasiune de-a mea la care mereu mă întorc.

Hai să scriu mare şi alb: MÂNCARE.
Dacă nu aveţi ce să faceţi şi aveţi chef de ceva sănătos, delicios şi hrănitor, tadaaaaaaaaaaaa, am eu aici ceva. Aveţi nevoie de 2 roşii mai mărişoare (de grădină daca se poate), nişte piept de pui (fiecare cât vrea şi cât poate să mănânce), ulei de măsline extravirgin, sare de mare (are un gust mai intens- mie îmi place maxim), o jumătate de ceapă şi 3 frunze destul de mari de busuioc pentru gătit (notă: busuioc crud- îl găsiţi în ghiveci la magazin sau dacă aţi fost harnici ca mama mea (tbx,mama) il puteaţi avea chiar acum în grădină sau glastră. Pfuuu, ce rea sunt. Sunt o bestie. 
 Pentru pieptul de pui am un mic sfat. Dacă il vreţi suculent, puneţi sare la sfârşit. ;)


Ceapa are nevoie să fie tăiată sub formă de inele. E mai frumoasă aşa şi putem s-o mâncăm mai uşor, nu este nevoie s-o alergăm prin farfurie. 

Eu zic că orice poate să fie delicios dacă ştii cum să găteşti. Tehnica are un rol important mai ales dacă aveţi nişte simţuri gastronomice dezvoltate.

În caz că nu v-am zis, dulăpioarele mele cu dulciuri sunt goale. Mai am puţină ciocolată, nişte acadele,mai mult nu. Mama şi cu mine ne-am lăsat de meseria de cofetărese (există cuvântul ăsta?). Mi-am dat seama că zahărul e o tâmpenie şi toate alimentele procesate sunt nişte prostii. Dacă aş avea putere suficientă, aş renunţa la toate astea. Totuşi, am ciocolată de banane care are culoarea asemănătoare cu lime green-ul.
Între mine şi banane există o legătură puternică. :)

BTW, s-a inventat Pepsi Light, o altă ''bălărie'' plină de chimicale, dar cu 0 calorii. 


Mulţumesc că aţi citit şi postarea asta. Am observat în ultimul timp că tot mai mulţi oameni îmi vizitează blogul. Mulţumesc şi sper că vă sunt utilă. 



You only live once. XOXO, 
                                                Ciobsie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu