miercuri, 2 iulie 2014

2 iulie

E vară şi sunt într-o dispoziţie ''OK'', deşi ceea ce mă speriase nu s-a                                            terminat.


       Sunt la detoxifiere. E bine dacă încep aşa? Ar fi bine să profităm de ce avem prin grădini. Eu am multă zmeură. Am şi coacăze albe, negre, încă mai sunt căpşunele, menta e la umbră şi arată bine în limonadă. Puteţi să culegeţi ce fructe vreţi şi apoiiii, blendaţi-le pe toate. O să iasă delicios. De data asta mi-am permis să mănânc şi iaurturi slabe... ştiţi, mă ia cu leşin numai cu fructe şi legume. Fasolea verde e fix în grădină şi dovleceii sunt acum pe orice tarabă din piaţă. Cu nişte mărar proaspăt şi puţin ulei de măsline o să iasă o supă (supă-cremă chiar) fabuloasă. 








Am neapărat nevoie de mai multă lavandăăăă. Vreau multă, multă. 

Profitaţi de vară, zâmbiţi, fiţi wild şi mâncaţi câââât de sănătos puteţi. PS: Pupici pentru băiatul de la Subway. 

XOXO,
              Ciobsie 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu