vineri, 6 iunie 2014

Mhm

           Nu am ce să zic... Mai sunt două săptămâni şi o să numesc toată chestia asta ''vacanţă''. Abia aştept să scap de tot şi să mă relaxez mai ales că mi s-au promis foarte multe în vara asta.
           Nu am chef de ghinion şi de bâzâit şi de drame... vreau să mă simt ca o învingătoare şi să ajung fix unde mi-am propus.

Cu siguranţă îmi va fi dor şi de şcoala mea. Mă rog... în sfârşit am                 aflat şi eu cât de ''ca lumea'' e să ieşi în pauze. 

Trebuie să recunosc. 

             Mă bucur maxim că s-a făcut mai cald că arde soarele şi îmi decolorează părul şi mai bate câteodată vântul şi îmi vine să adorm din picioare. Mm, şi mai îmi iau câteodată chestii lejere, diafane şi plutesc prin aer. Şi fiecare zi se sfârşeşte cu soare galben care se face roz şi apoi apare luna şi toate florile miros, dar eu am drame- că nu-mi dă nimeni flori, că nu primesc ce merit, dar tot eu singură zic că poate asta înseamnă că starea de bine întârzie să apară şi probabil reuşita vine după examen.
            Dacă planurile mele nu se vor împlini nu voi purta tricoul special. E tricoul rezervat pentru zâmbete largi şi îmbrăţişări din alea de fericire cu ''F'' mare, din alea când închizi ochii şi vezi ceva mişto care se numeşte vară.



                                                  Be wild, have fun and dream BIG.
                                                                                                                 

                                                                                                             XOXO
                                                                                                                          Ciobsie
                                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu