joi, 1 mai 2014

unu' mai ...

          Unu' mai cum vreţi voi...
      
           Azi am redevenit marinar. Tatuaje n-am, barbă n-am, pipă... nici atât. Să nu mai zic despre detalii: n-am nici strictul necesar, o barcă. PS: Aş fi avut nevoie de ea astăzi. A plouat urât, rece, dramatic.
Asta e un fel de... aşa... zânişoara florilor înainte de masă. Acum zici că sunt vrăjitoarea aia rea care mănâncă. Mănâncă... aşa... în general. Nu neapărat mâncare.
Azi a fost totul simplu, fără reguli, fără prea mult stres.
Am zic cumva că a fost făra prea mult stres?
Am greşit! Ştiţi... eu săptămâna viitoare fac vaccin. De luni am o stare proastă şi simt o înţepătură în mână. Însuşi Arthur din Ceptura ar încadra acest fenomen în categoria ''reflexe ale durerii''.
Căutaţi-l pe Arthur din Ceptura când aveţi                      chef de râs. 







     









                                                       

Vă rog să-mi scuzaţi cheliuţa. A crescut şi ea, acum stă puţin şi după ureche, dar nu prea se împacă ea cu vântul...























Am mâncat (multă) îngheţată. Păi normal... abia acum mi-am amintit că avem toppinguri prin dulap şi... Ştiţi voi care e principiul: alimentele sunt bune când sunt proaspete. Da? 

                         Voi să nu faceţi ca mine, da?

                                                                                XOXO,
                                                                                       Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu