luni, 26 mai 2014

Nu-i bai

         
       Ca o dramă pentru că a trecut weekend-ul, să vă povestesc. 


          În timpul ăsta am fost mai dedicată decât de obicei în chestiile mai spirituale. Ca un fel de pregătire psihică pentru examen, m-au dus ai mei la mai multe mânăstiri ca să nu-i mai stresez că mi-e frică şi bla,bla,blaaaa.
            M-am bucurat că am ajuns la mânăstirea mea preferată: Prislop. :) După mers în maşină, oboseală, trezită de la 7 şi jumătate, am ajuns. 

Mmm, zic despre mâncare? N-am ce. :)))) Surprizăă, n-am fost tentată să încerc ceva nou şi nici nu m-a preocupat alimentaţia. 

Legume mexicane careva... ? 


Acum sunt acasă, ca orice om normal şi ca orice copil normal care învaţă.

DAAAAAA?

Glumeam. Acum e perioada mea preferată: flori peste tot. Salcâmi, căpşune, iasomie, trandafiri... mm. Facem provizii de plante pentru la iarnă. Păstraţi multe flori de soc. Dacă le faceţi ceai muriţi de plăcere să-l beţi. Miroase a primăvară târzie, pisi. Nu ştiţi voi cum e cu dramele ăstea de primăvară, DA? 



 Bujorii sunt preferaţii mei. Un buchet, ceva...? Nu m-aş supăra.

Mă simt ca în Provence când văd culorile astea. Cu asemenea chestii în grădină mi-am programat o                             detoxifiere pentru săptămâna viitoare. Poate mă apuc chiar joi de ea. 


BTW, faceţi cunoștință cu Mimsi. 




Merci că m-aţi vizitat din nou şi sper că o să mai citiţi ce e pe aici şi                                         ce urmează să fie. 


                                                                                                       XOXO,
                                                                                                                      Ciobsie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu